Wall of fame



Mina nära och kära som hjälper mig med projektet!

 

Daniel Humla.:

Min vapendragare. Hjälper till med ALLT. En grym kille att ha på sin sida i ur och skur. Han skulle ha förtjänat en plats på denna sida för länge sedan.

Pappa:

Lars-Åke Winberg. Allt i allo. Research

Mamma:

Elsa Winberg.  Textil, båthusbygge  


John Davies:

God arbetskraft

Styvmamma:

Lisa Österlund. Som lånar ut min pappa

Styvpappa:

Jan Ståhl. Goda ideer, båthusbygge mm

Lars i Enånger:

Har donerat Ek virke

Per-Olov Rosenberg:

Båtbyggare som har tagit åt sig stora delar av jobbet med däcket

Syster.

Maria Winberg: Hämtar upp delar i huvudstaden.

Svåger.

Jonas Holmberg: Rådgivare inom trä.

Min son. Tom Kring:

Som håller lågan uppe och ger ärliga svar.

Min kära sambo:

Annelie Hammar. Har ett enormt tålamod med mig och låter mig genomföra detta.

Tack allihopa från en galen träbåts freak.




Vill DU hamna på den berömda Wall of fame listan och bidra med något användbart till renoveringen, tips, information, arbetskraft eller rent av någon donation.

Gör då detta genom att kontakta mig på

[email protected]

 


Trackback