Köp & Sälj

Här kommer jag att annonsera ut grejor jag vill bli av med och annonsera efter saker som jag behöver för projektet. Har du något du vill lägga upp här så hör av dig så fixar vi det.

Kontakta mig på 070-6814896
                                                                                                                                                                 
Köpes
Propeller för 30mm axel
19*16 eller liknande
 

Säljes
En fin skötbåt på 7,20 m.
Volvo Penta 2002 med ms2 backslag.
Helkapell i sämre skick.
Trailer
 
 
 

OBS:::SÅLD::::OBS
Säljes
En häftig gösstake? Troligen från 60 talet. Behöver en omkromning. Små öglor uppe & nere så man kan hissa en vimpel.


Höjd 52cm.

Pris...?



Köpes
 
KÖPT KÖPT KÖPT KÖPT KÖPT

Jag söker efter en rorkult, gärna i EK.

Köpes
Jag söker efter ett boschhorn.




En hyfsat fin Skylight tillverkad i EK.
Pris: Bud?




Jag vill sälja ett fint reglage.
Pris ide 1500kr

SÅLD SÅLD SÅLD SÅLD SÅLD SÅLD SÅLD SÅLD SÅLD



Jag letar efter ett rorkultsbeslag. Roderaxeln är 30mm i diameter.

Har köpt ett från tackel & tåg


Jag söker uppgifter om Sorina. Ägarlista, beställare, var hon byggdes m.m
Så om någon har några uppgifter, vad som helst så hör gärna av er.

Det uppskattas mycket.


Köpes

Letar efter kromade stag som stöder vindrutan. 4st totalt.
Ska vara från tidsenlig epok (30tal).
Kanske finns på någon skrotad veteranbåt??

Hör av er om ni har några!




Säljes

Ett fint gammalt väggur.
Pris 1000kr.


Säljes

En fin skärgårdskryssar modell.
I massivt trä, mycket fint byggd. Troligen byggd på 40-talet?
Ett måste för kryssar entusiasten!!!
Pris 1000kr







Säljes
 
OBS::SLUT SÅLD::OBS

Ett gäng med nya böcker.
Historien om bröderna Hult och Archimedes utombordaren.

Pris 200kr inkl frakt

Trackback